• JORNADA DE VOCACIONES NATIVAS 2024


    Hágase tu voluntad. Todos discípulos, todos misioneros
  • ENCUENTRO DE JÓVENES 2024


    ¡Apúntate!
  • MEMORIA DE ACTIVIDADES


    Mira todo lo que hicimos en 2022
  • MEDITACIÓN DIARIA


    ¡Reza con nosotros por las misiones!
  • SUPERGESTO


    La revista para jóvenes, ahora en formato 100% digital

20 d’abril del 2023

ORACIÓ PER LES VOCACIONS NATIVES

 Jesús, vas passar pel meu costat

i has deixat una empremta profunda a la meva vida.

Em vas mirar, i el teu amor va quedar

per sempre en el meu cor.

Vull caminar amb Tu i fer-ho amb dinamisme.

Anar on Tu ets

i on Tu segueixes sent el centre

de la història de la humanitat,

el foc que mou i escalfa el món,

des de l’esperança, l’alegria i l’amor lliurat.

Vull trobar una resposta a la meva vida

des de la profunditat de la teva,

perquè només Tu m’omples per dins.

Vull ser com Tu,

i passar per aquest món fent el bé.

Continua cridant els joves, Senyor Jesús!

Que Maria, la nostra Mare, ens posi amb Tu

per assaborir el vi nou de la Pasqua,

i convidar tota la humanitat

a la festa joiosa de la vida, on Tu

ens has preparat un banquet per compartir,

i ser providència visible per als pobres.

Amén.

Añastro, 1 · 28033 Madrid

seminarios@conferenciaepiscopal.es

#

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Et demanem que siguis respectuós amb aquest bloc que estar dedicat a missions