Nadal ja es aquí

  • CONCURSO INFANCIA MISIONERA 2024


    Comparto lo que soy
  • EJERCICIOS ESPIRITUALES 2023


    Termina el año en la cuna del patrón de las misiones
  • MEMORIA DE ACTIVIDADES


    Mira todo lo que hicimos en 2022
  • MEDITACIÓN DIARIA


    ¡Reza con nosotros por las misiones!
  • SUPERGESTO


    La revista para jóvenes, ahora en formato 100% digital

5 d’octubre del 2016

NURIA JUVANTENY

TESTIMONI MISSIONER

JUVANTENY NURIA
comunicamisioneros@omp.es;


La meva experiència "Surt de la teva terra" va començar contemplant a Jesús anant pels pobles fent el bé: Un Jesús que sanava, consolva, compartia, tenia pietat de tothom, perdonava, era misericordiós, pacient amb els seus deixebles, també amb els nens i nenes volia que estiguessin amb ell. La seva vida em va captivar. Quan anava a l'escola, cada any ens parlaven del Domund i un bon dia vaig pensar que jo també podria anar en algun dels països per intentar fer com Jesús, seguir els seus passos. Ja feia uns quants anys que estava a la Congregació de les Germanes Carmelites Vedruna i vaig demanar per anar a Missions. La resposta va ser positiva i em varen demanar anar , al Gabon, concretament a Moanda per dedicar-nos a l'apostolat.

Sortia l'africar de la terra suposa deixar-ho tot per anar viure amb altres pobles, arriscar tot pels que més ho necessiten. És apassionant i de mica en mica et sent família amb ells. Ja no som estrangeres, ens situem al seu ritme, valorant la seva cultura, llengua......... Parlar de Déu d'un Déu que ens estima. Sempre m'ha entusiasmat. Ja no em sento d'aquí o d'allà, em sento ciutadana del món. Tots som germans/es.
Als joves els hi diria que no tinguin por arriscar la seva vida. Déu es fa present i ens acompanya, ens estima
 

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Et demanem que siguis respectuós amb aquest bloc que estar dedicat a missions